Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Doc OJ

Knøttespiller

Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 65

Lagt til: 26 okt 09, 15:12

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Halvparten her inne virker som de driver som imitatorer, og imiterer de to gamlingene på muppet-show ;)

Det er helt utrolig hvor mye eder og galle folk absolutt skal vrenge av seg på en supporterside... Uansett hva som gjøres i klubben så kommer det en haug med mennesker som sier "bare ræva"

Greitt at det alvorlige ting som mangel på arbeidstillatelse  etc, skal diskuteres, men det er alle de andre negative "ikke-sakene" som jeg synes blir helt på jordet.

Siste i rekken er at mange av dere faktisk synes det er helt forferdelig at FFK har fått en maskot som heter Flisa....fy faen, ja jeg mener det...nå er nivået blitt helt patetisk her inne...

Har dere ikke annet å irritere dere over, ja da har dere det faen meg bra! Hva med å for en gangs skyld bare prøve, og jeg mener prøve å se postivt på noe som helst i FFK. Ikke rart det går til helvete.

Ingen kompetente personer med vettet i behold vil noen gang ta verv i FFK, for alt de sier og alt de gjør kommer uanesett til å bli dømt nord og ned av "supporterene"

Fredrikstad er og blir syteby nr 1.

 

Flott at du er med på å opprettholde nivået da!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340