Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 24 okt 09, 00:19

Den siste hendelsen som ble gjort fra Barsom sin side var å løpe inn i Bjørkøy, en totalt unødvendig og svært stygg takling som har gitt Bjørkøy alvorlig hjernerystelse og øyeskade, han er nå ute for sesongen.

Men dette er ikke den første stygge taklingen til Barsom, han går ofte inn i taklinger med høye knær og går inn i unødvenidg stygge taklinger. I tillegg har han en tendens til å overdrive etter å ha blitt taklet og vrir seg som om han har brekt begge beina for så å reise seg opp. Ellers så syns jeg Barsom virker som en fin fyr ellers

Dette er ikke for å henge ut Barsom som person, men å ta opp hans oppførsel på banen. Er det slike spillere vi vil ha i FFK? Jeg mener at om han skal fortsette slik så vil jeg ikke ha han i klubben, dette er en oppførsel jeg mener en FFK spiller kan ha, og jeg blir flau når spillere ligger å vrir seg sånn. Men det verste er de stygge taklingene, farlige taklinger som kan skade andre spillere er noe styggeste jeg ser på en fotball bane.

Jeg sier Nei takk, adjø

---------------------------

Lal or safed sabse acha hai; Salam, Salam Fredrikstad.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340