Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 20 okt 09, 15:27

Espen Bugge Pettersen er en meget god keeper ja, men jeg tror faktisk at Lasse kan bli like god eller faktisk bedre. Jeg mener vi må ta sjansen på å satse på han nok et år selv etter en dårlig sesong.

Jeg tenkte faktisk ikke på Éverton da jeg skrev om bosmanspillerne. Leverer han stabilt som i går, er det ingen tvil om at vi må gjøre alt vi kan for å signere han. Selger vi Adiyiah for 10 millioner pluss har vi muligens råd til å kjøpe Éverton. Da håper jeg FFK kjøper han, og ikke Terje Høili & co. Dette fordi FFK sitter igjen med pengene hvis han evt blir solgt videre med fortjeneste en gang i fremtiden.

Juska Savolainen i RBK kunne også vært interessant. Men kanskje ingen klar forsterkning. Vanskelig for meg å si siden han nesten har vært skadet hele RBK-tiden.

Det hadde jo vært sheriff å klare å huke tak i Fredrik Winsnes også, men det skjer nok ikke.

Forsvinner Pereira vil jeg gjerne ha Jon Anders Rise fra HamSkam. En spennende back som ikke har hatt noen god utvikling i møkkalaget fra Hamar, men som kan blomstre her.

Magnus Sylling Olsen er også en fresk midtbane/angrepsspiller fra Kongsvinger. Jeg regner med at Nordlie kjenner denne gutten rimelig godt, og vet hva han står for.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f