Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

math

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03
Innlegg: 320

Lagt til: 18 jun 03, 14:25
Leo who? Jeg har alltid lurt på hvordan Leo har kommet så langt som foppallspeller som han tross alt har gjort. Mannen er jo ikke god på noe annet enn å løpe. Teknikk harn jaffall ikke. Ballen spretter jo i alle retninger nårn er borti ballen. I heldige øyeblikk harn spretti i mål. Forundra meg stort da han gikk til mitt kjære LFC, men viste vel fort at han ikke hadde no der å gjøre. Ser på Leo som et barn av Drillo-perioden på landslaget, da det holdt å ha en ekstrem egenskap, mens du var ytterst middelmådig på resten. At Leo fortsatt er på landslaget er jo intet mindre enn en skandale. Enerly er etter min mening en mye bedre spiller enn Leo, og det undrer meg like mye at han ikke har nådd lengre enn benketilværelse i Norges beste klubb. Han har i hvertfall brukbar teknikk og en presis fot til skudd og innlegg. Hadde han hatt mere spilletid burde han etter min mening stått før i køen enn mange av de som befester den norske midtbanen per dato. Ludvigsen er også en spiller som har uttrykt misnøye m sin tilværelse i RBK om dagen. Tenk om Eggen jr. hadde brukt sin bakgrunn fra RBK-miljøet til å ihvertfall hente fyrn på lån. Det hadde vært no.
Forøvrig ere ganske mange spillere som er frigitt i PL nå som jeg heller ville sett på FFK. Kevin Davies f.eks.

---------------------------

math


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340