Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 19 okt 09, 22:53

Moro at Askar og Thomassen sendte ett stikk til Demokraten og div bedrevitere. De har tydeligvis fått huden full av kjeft på trening, og er hakkekyllinger. Men hva viste de idag? Askar med soleklart årsbeste og Thomassen var også stor. Hadde det vært som tullingen i Demokraten sa, så hadde vel ikke selvtilliten til Askar og Jokke vært så god som den var i dag...? De sprudla jo!

Glimrende innsats! Gashi er nok en gang stor, har heva seg veldig etter at Tom kom til klubben! Jeg syns ikke Borges var så dårlig som mange skal ha det til jeg. Greit han ikke brilijerte med ball, men den jobben han la ned i dag var stor.

Forsvaret var også meget solid. Tydelig at Tom har litt peiling som satt Vidar på backen for å ta ut Bentley på fart. Smart!

Everton og Askar meget meget bra foran der! Jeg har klaga en del på Askar, og det har han fortjent, men idag var han virkelig god! Everton begynner også å vise at han er en spiss nå. Skuddet idag var det klasse over.

Andersson er veldig usynlig til tider, men god når han er med i spillet.

Så må vi også takke Nordlie som har gjort Fredrikstad Stadion til ett fort igjen!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f