Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk-thomas

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 370

Lagt til: 29 jun 04, 14:31
Vi bør kunne ønske alle folk velkommen her normal folkeskikk. Å skjelle ut en sarping for å ønske oss lykke til er for dumt, folkens!

Jeg føyer meg på lista over de som ønsker Sparta opp. Veldig koselig klubb og lag med fine folk som jeg vet har lagt ned en helt vanvittig innsats de siste årene som de nå får resultater av, også takket være sunn innstilling til samarbeid. Noen skader og sykdom gjorde at de mistet ledelsen i 2. divisjon, men deler topplasseringen og er kanskje avdelingens aller beste lag. Verdt å merke seg er at laget vel har bare en fjerdedel av det budsjettet vi hadde i 2. divisjon, men spiller omtrent like bra. Juniorlaget deres topper kretsavdelingen og 2. laget (uten "topping") slo i går SFK og er i opprykksposisjon til 2. divisjon (såfremt 1. laget rykker opp).
SFK har gjort riktige innkjøp og kan rykke opp, Kvik Halden gjør det ganske godt i 2. divisjon og er med i opprykkskampen, Lisleby er bedre enn på lenge og kan kanskje kjempe om opprykk ut på høsten. I sum er jeg veldig glad for at Østfold-fotballen er på god vei opp etter mange år i bakleksa.
Jeg synes det er helt suverent!

HVIS vi mot alle drømmer skulle rykke ned vil jeg gjerne møte Moss og Sparta i 1. divisjon neste sesong - og selvsagt ta 12 poeng her! :D:ffk:

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340