Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 26 jun 04, 09:44
Jeg tror nok FFK jobber kontinuerlig med å forsterke stallen. Hvis ryktene som har svirret her på forumet stemmer med Ronny Johnsen, Kvarme, Hjelde etc, så tar nok det lenger tid enn å få en "middels" spiller i boks. Det jeg frykter nå er at de har brukt for lang tid på å forsøke få "storfisken" som Ronny Johnsen så renner tiden litt for fort ut og vi får dårlig til til å få andre forsterkninger.

Jeg tror pengene sitter "løst" rundt omkring i byen nå. Tror det er mange som er villige til å støtte FFK for å få spillere som kan heve laget. Det er da litt merkelig at hittill ser det ut til at vi kun kan få Barrett. (Enerly har dem jo jobbet med i et år, så regner liksom ikke med det).

Tror ikke FFK kommer til å kjøpe noen flere spillere, tror de må satse på låneavtaler ut sesongen. Det er vel ingen storfisk som gidder å skrive langtidskontrakt med et bunnlag som ser ut til å rykke ned p.t.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340