Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 12 okt 09, 23:41
Endret: 12 okt 09, 23:43
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av stjernengutt

Ha ha

Og supreme er førstemann igjen til å gå på ett ironisk innlegg. Undergrave Nordlie he he. Om han leser her inne å bryr seg om hva ett fjols uten foppalkunnskap som meg skriver her inne så ja ja.

Hva du dikter opp om at naboen til søster og slikt har skrevet, forandrer ikke en dritt på det jeg hørte. Det var hva som eventuelt ble sagt tidligere jeg ikke hørte og kan dermed ha missforstått sammenhengen, men jeg tror ikke det altså.

 

Selvsagt driter jeg i hva journalister snakker om seg i mellom, siden de ikke publiserer det, betyr det sikkert ingenting.  Jeg driter hvertfall i det og håper Nordlie gjør en god jobb i FFK. At Barsom bærer en polpose er selvsagt også totalt irellevant for  for FFK og øagets prestasjoner.

Jeg skriver det her for å ironisere over all mulig dill dall som skrives om i slike tråder (på generelt grunnlag synes jeg det skrives utrolig mye bra her inne) og enkelte plomper ut i det og blir helt fortvila.

Det er det som gjør det gøy. Men ok, jeg ser også poenget deres her. Skal gi meg med slike barnsligheter.

Så siden det er mye latterlig ryktemakeri på forumene så tenkte du å ha det gøy med enda mer latterlig ryktemakeri?

 

Fint du beklager, men hvis du synes det er mye dill dall som skrives og velger å gjøre det selv burde vel være rimelig tidlig ute med å presisere det...

---------------------------

BRH - http://www.brigaderodhvit.com


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f