Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

plænken

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 36

Lagt til: 05 okt 09, 18:16

Takk til Alex som gjorde meg oppmerksom på hvor lite gjennomtenkt mitt inlegg var igår natt. Beklager. Var bare så utrolig frustrert igår da jeg satt her med min 8 gravøl+tatt i fotoboks på vei hjem fra oslo og skuffa over meg selv for at jeg stoppa på mcdonalds på vei hjem.

Godt det ikke var et forhold eller et vennskap jeg utalte meg om igår. Godt det bare var mitt kjærlighetsforhold (elsk/hat) til FFK som jeg måtte lufte litt. Unskyld til FFK for dette.

Har etter episoden igår gitt meg selv forbud om å gå inn på forumet etter kamp. (2 Uker)

Litt om utalelsene:

Håper virkelig at flere unge lokale spillere i tippeligaklubbene rundt omkring får en tidligere debut og mer spilletid. Begrunner dette med at så lenge tippeligaen holder et så (relativt) lavt nivå som den gjør, er det ikke nødvendig å kjøpe mange halv dårlige utlendinger som tar opp plassen til unge lokale. Sier ikke at alle er gode nok,men er samtidig enorm motstander av de som snakker om at de må matches så pent. Unge spillere er en enorm ressurs. De lærer enormt av utfordringer og er enormt tilpassningsdyktige. Får de tillit og har talentet vil selvtilit og utvikling gå hånd i hånd. Er en spiller tatt opp i A-stallen mener jeg at noen må ha sett et talent. Hvorfor da ikke bruke spilleren tidligere en hva som blir gjort nå. Gi de noen innhopp. La de kjenne på nivået. Det vil de utvikle seg på. Tenker på f.eks Lalawele,Elvestad,Thomassen,(Rafn),(Slydal). Endelig begynner kunstgressgenrasjonen å vokse opp. De har basisferdigheter folk bør glede seg til å se på norske tippeliga arenaer fremover. Håper økonomi krisen gir de unge større muligheter. Ser ut som blant annet Start,Tromsø,Odd og Lyn har begynt å tenke litt på det. Se på Ruben Yttergård Jenssen,Lekven,Knutzon,Sing,Jo inge Berget og start kometetene. De er alle etter min mening gode nok og har blitt det fordi de har fått tillit.

Når det gjelder Everton mener jeg at det  er på høy tid å sende han hjem. Han er ikke god nok. Da hadde han begynt å score for lenge siden.

Hvordan FFK bør spille er veldig aktuelt. At man ikke kan sammenligne FFK og Stabæk er synd Alexx. Jeg ser heller at FFK går Stabæk sin vei. Håper ihvertfall ikke Stabæk går våre vei når det gjelder spillestil. Det tror jeg heller ikke. Hehe.

---------------------------

plænken


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f