Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 05 okt 09, 14:25

Opprinnelig postet av FFK1903

I Viking og Kongsvinger så man nesten umiddelbart en stor forandring på lagene, i Fredrikstad ser det nærmest ut som vi står på status quo etter trenerbyttet og det bekymrer veldig. Det er ikke sikkert Aune hadde gjort det noe dårligere, selv uten forsterkningene.

Viking ble strengt tatt reddet av at Brann hadde sikret gullet i runden før(hvis jeg ikke husker feil. Var uansett klare serievinnere). Viking vant vel 6-0 hjemme og reddet plassen på målforskjell.

KIL kjempet i bunnen av Adecco. Litt annet nivå, og potensialet i stallen var skyhøyt over tabellplasseringen der og da.

Når det er sagt så synes jeg at vi skal vente med dette temaet til etter kampen mot Lyn. Til da bør det sportslige apparatet få ro. Ingen (av oss) er tjent med presseoppslag om dette nå.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går(noen trener får ikke gått fort nok). Klubben består.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340