Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 05 okt 09, 14:18

Jeg var vel kanskje en av de som var mest skeptisk til Tom Nordlie. Jeg var derimot enig med alle at han på kort sikt ville være den beste løsningen. Aha-opplevelsen lar dessverre vente på seg. Jeg ser kun ørsmå tendenser til at laget har fått en av Norges største motivatorer som trener. Det er ikke noe sprudlende og lave skuldre over FFK etter at Nordlie tok over, snarere tvert i mot.

Forsvarsspillet har ikke blitt nevneverdig bedre. Det offensive er fremdeles ofte veldig stillestående og forutsigbart. Forandringene i kampbildet er nærmest ikke-eksisterende.Jeg er rett og slett skuffet over hvordan laget har spilt under Nordlie så langt. Kampen mot Tromsø skal han slippe å stå til ansvar for. Hjemmekampen mot Enga var helt grei, dårlig keeper gjorde at det ble tre mål. Kampen mot Godset var en tragedie, hjemmekampen mot Lillestrøm var heller ingen god kamp, selvom LSK gjorde ting vanskelig. Bortekampen i går ble vel også utspilt etter noter. Hvor er revolusjonen? Hvor er forandringen?

I Viking og Kongsvinger så man nesten umiddelbart en stor forandring på lagene, i Fredrikstad ser det nærmest ut som vi står på status quo etter trenerbyttet og det bekymrer veldig. Det er ikke sikkert Aune hadde gjort det noe dårligere, selv uten forsterkningene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340