Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

alexx

Juniorspiller
Ble medlem: 20 aug 09
Innlegg: 118

Lagt til: 05 okt 09, 10:24

Her var det mye rart Plænken!! Du skriver at du er fortvilet og mye av det du skriver skal jeg nok føre i kontoen for "øyeblikksfrustrasjon", men det er en del påstander her som må ses nærmere på. At Nordli ikke har godt nok kjenskap til spillerne er ikke riktig, da han har sett de på trening hver dag i snart 2 måneder, dessunten har han 2 hjelpetrenere som har mer enn nok kjenskap til spillerne. At ffk blir slått på bortebane av forrige sessongs suvere lag har overhode ingenting å gjøre med disponeringen av laget, Stabæk rundspilte ffk og er rett og slett et bedre lag.

At Stabæk spiller fotball som du syns ligger opp til malen for hvordan fotball bør spilles har ikke noe med ffk å gjøre.

Du ramser opp spillere som du mener ikke er gode nok for ffk av diverse grunner, men de er de spillerne Nordli har til sin disposisjon, jeg kan ikke helt se hvilken andre som skulle gjøre noe stor forskjell.

At tippeligaen holder lavt nivå i forhold til andre ligaer, er vel et relativt begrep, men jeg skjønner ikke hva det har med satsing på "unge lokale og gode nok spillere" å gjøre? Hvem er disse unge lokale og gode nok spillere? Er ikke de fleste av de allerede tatt opp i A-stallen, de har vel allerede vært der noen år nå og ikke vist seg gode nok, kan ikke satse på de bare fordi de er unge og lokale, de må være gode nok også!

Å hevde at Everton har samme instilling som Wehrman er hinsides all fornuft og trenger vel strengt tatt ingen yterligere kommentarer. 

---------------------------

alexx


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f