Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 05 okt 09, 00:08

Opprinnelig postet av Gardarson

Uten at jeg har sett reprisen mer enn ca 5 ganger, vil jeg si det er Vidar som hopper inn i keeper og får et velfortjent frispark mot seg! Så å mene at Vidar ikke gjør noe galt der er å ha litt for store FFK briller på!

Det er vel ganske normalt å bruke knærne når man hopper? Prøv å ta fart og hoppe med stive ben, da kan man hvertfall ikke stå i mål for da taper man alle dueller...

Har ikke sett reprisen mer enn en gang (orker ikke pine meg mer enn strengt tatt nødvendig) og kanskje har jeg feil ,men at Vidar blir truffet i ryggen er vel kanskje et tegn på at han resignerer og snur seg vekk fra keeper..

Har tatt feil før (tror det var i 72 engang... innrømte det da og kan sikkert gjøre det nå også he he...)

Men når det gjelder høye kneløft så synes jeg det er en uting keeperne bevist benytter seg av.. Det har ikke noe med å vinne dueller , men å beskytte seg selv når en spiss kommer i hundre.. men de gjør dette konsekvent selv om spissen står med ryggen mot. Og klare du ikke slå en spiss i lufta ved å bruke to strake hender har du relativ dårlig spenst..

Og jeg nekter å tro at du kommer høyere i lufta ved å trekke opp kneet..

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f