Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 04 okt 09, 22:33

Opprinnelig postet av ffkmufc

Jeg personlig mente han blei brukt feil under Aune også, men som du sier passer han enda dårligere som enslig spiss. Gardar er som skapt for rollen.

Har hele tiden vært enig i at Borges på sikt at størst potensial som midtbanespiller. I tillegg har vi jo andre tilgjengelige alternativer i Gardar, som har virket frisk i de siste innhoppene. Det ble jo nesten scoring i dag også. Borges lite bevegelig og skapte ingenting på egenhånd.

Synes Ophaug, Wallace, Ramberg og tildels Gashi får godkjent i dag. Resten synes jeg var en sørgelig svak skue.

På sikt har jeg trua på Andersson. Gjennombruddshissig ving med gode avslutningsferdigheter, men er lite involvert foreløpig. Om det er fordi han jobber lite eller at lagkameratene ikke vet hvordan han bør brukes ennå er jeg mer usikker på. Defensivt er han direkte elendig. Jeg tror nok et lag kan fungere med én ving som ikke er særlig god defensivt, men to blir for mye, og Alex Valencia har jeg mistet all trua på. Har den fyren gjort én god prestasjon siden han kom til klubben?

Czwartek ble avslørt på alle sine svakheter i dag. Hodeløs takling som burde medført straffe, ballwatching ved flere anledninger, gikk ikke i kroppen, og var svak i duell- og markeringspillet. Én gang resulterte det i scoring imot. Martinsen var bajas og svak i duellspillet i dag (selvmålet holdt utenfor). Kenny til tider en god skuddstopper, men rotet i feltet som vanlig. Barsom var helt ute av det. Borges usynlig og lite inn. Askar ustrukturert og rotete, men scorer et pent mål.

Noe jeg har glemt da tro... Wink

---------------------------

@ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter
@ Facebook: http://www.facebook.com/ffksupporter


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f