Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 02 okt 09, 14:34

Til b-tribunesliter: Kan ikke skjønne på hvilken måte jeg tåkelegger saken. Jeg syns heller du burde komme med et svar. Helt ærlig, så syns jeg det er like ille å påstå at enkelte spillere sutrer som det er å kritisere trener, administrerende direktør osv.

Til Bedreviteren så følte jeg meg ganske truffet. ;-) Og jeg legger heller ikke skjul på at jeg ikke er noe særlig positiv til Nordlie. Det er en sammensatt greie basert på flere ting, men som du helt korrekt sier er det ikke stort å kritisere ham for enda.

Men jeg liker ham rett og slett ikke som type, og det må jeg nesten få lov til. Jeg syns han har et unødvendig markeringsbehov i media, og har heller aldri hatt sansen for en fyr som står på treningsfeltet og gauler ut masse rart og halvmorsomt til spillerne.

Jeg tror også at om du spør de yngre spillerne, flere av de utenlandske (og da litt lenger unna enn Sverige) og de som ikke starter kampene, så vil de nok ikke være så positive til Nordlie. Det er en kjensgjerning at Nordlie er glad i eldre og gjerne norske spillere, samtidig som han også visstnok skal være ekstremt opptatt av å drille inn de elleve som skal starte.

Det kan godt hende at dette bare er noe som har vært praktisert så langt på grunn av tabellsituasjonen, ikke vet jeg. Jeg er ikke på noen som helst måte ute etter å halshugge Nordlie, men han er ikke en trener etter min smak. Ingenting hadde derimot gledet meg mer enn om han får suksess med FFK. :-)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340