Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 25 sep 09, 21:09

Det er jo flott at folk engasjerer seg  og kommer med diverse bedriftsanalyser. Tydelig at en del her inne sitter med "know how",mens de fleste er nok et stykke fra vikrkeligheten.Synes ALLE skal lese Willy Rene sitt innlegg,sette seg ned og konkludere over hva han skriver. Det er bedriftsutvikling med karakter. Motivasjon tror jeg er en mangelvare hos de fleste i systemet til FFK og da er det meget vanskelig med å slite med den etterlatte status fra tidligere styrer og stell. Store feil er gjort over forhandlingsbordet vedr spillerkontrakter , varighet og ikke minst ettergivende vinkling på litt for aldrende deltagere med god hjelp av sine "kåte" agenter.Det virker på meg at en av de største feila som ble gjort er flyttingen av stadion som helt sikkert ikke falt i god jord hos investorer.Snakket selv med en av de gamle på en generalforsamling (ikke FFK sin), og der var de meget  lydhøre på hva Terje H sine argumenter gikk ut på. I ettertid kan vi vel stikke fingern i jorda og innse at han hadde rett.Nybygd stadion på Holmen hadde nok bidratt med en langt bedre driftsresultat enn hva vi ser nå. Til slutt; personlig mener jeg Henriksen gjør en ok jobb for FFK, tenk hva han fikk tredd nodover skuldrene.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f