Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 sep 09, 22:28

Desverre ingen overraskelser der.

Det eneste som har overrasket meg - litt - er at FFK ikke har klart å skaffe en lånegiver for 10 millioner så lenge FFK faktisk har kommunen som garantist.

Det var vel noen her inne som hylte litt, meg selv og trådstarter inkludert sammen med mange andre, over det faktum at klubben la opp til spillersalg som en stor del av inntektsbudsjettet. Desverre fikk jeg rett i mine bange anelser om at skader ville kunne stikke kjepper i hjulene for dette - sammen med generelt dårlige tider for salg av mindre gode spillere (spillere som Zlatan, Ronaldo, etc, er i en annen liga - bokstavelig talt- og kan ikke brukes for noen sammenlikning eller prov på "friskmelding" av fotballen.)

Jeg har sett på FFK som stor underholdning en stund. Nå har det desverre bikket over fra komedie til tragedie. Hvis ikke FFK får et lån, kan jeg se for meg at vi må krype på knærne hos et par av FFKs eiere. De vil selvsagt ikke gi FFK penger og får sannsynligvis eierskapet til hele spillerstallen for f.eks. 10 millioner...

Selv om FFK - i overkant optimistisk - tror spillerne er verdt 70 millioner og av de 70 så har selvsagt Spillerinvest allerede en større eierdel, så er det vel rom for å håpe at noen kjøper elendigheta før den synker.

Eventuelt, som jeg skrev i et innlegg for noen uker siden:

Slå dritten konkurs. Start på nytt. Regn med minus i 2 år, fordi det koster å begynne noe på nytt. Skaff lokale spillere. Skaff unge, spennende spillere som kan spille opp laget fra 3. divisjon. Bruk tid - vi vet det går - og kanskje vi kan ha et lag som kan overleve på sikt i eliteserien.

For jeg vet ikke hvor gøy det er hverken for meg eller for "folk flest" (fa_ns parti som har ødelagt det uttrykket) i Fredrikstad å ha en klubb som det vi har et forhold til nå. Det er akkurat som å ha et forhold til ei troløs skjøge som i tillegg til å svinse rundt har tatt med seg Amex'en din og gått bananas...

God natt. Kan den som slukker lyset sette døra på gløtt, så "håpet om noe bedre" kan snike seg inn...?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340