Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

_insider_

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 314

Lagt til: 24 sep 09, 16:23

Opprinnelig postet av keiko99

siste gang jeg gidder og si det samme jeg har sagt før: Ser du som meg litt bedre etter er det flere andre som ikke gjør det. Det er fler som synger: For fredrikstad en den...

Man kan da f... ikke stå og synge for fredrikstad en hel kamp. Dersom du skal måle det slik så skal man kutte ut alle andre sanger enn for fredrikstad, fordi det er den sangen det er flest som synger. Slik argumentasjon holder ikke keiko, finn på noe nytt.

Sist jeg var på stadion så ble jeg obs på deg midt i plankehaugen. Da tenkte jeg at nå skal jeg følge med på hva han derre Kayko bidrar med. Vet du hva jeg såg? Jeg såg en masse folk som sang og herjet på tribunen, og en keiko som var mer opptatt av å oppføre seg som en drittunge mot dommeren. Makan til gauling og gestikulering skal man lete lenge etter. Begynn med deg selv, og så kan du ta alle andre etterpå.

Prøv å kom opp med en sang selv, istedenfor å sambotere alt det andre. Nå kan jo DU prøve å starte noen sanger for en gangs skyld og så kan vi se om det blir liv av det. Viss ikke så shut it, og la folkl synge hva de vil,. uavhengig av deg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f