Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 23 sep 09, 11:30
Endret: 23 sep 09, 11:32
Endret av: stjernengutt

Opprinnelig postet av FFK1903

 

Henriksen er jo i ferd med å rydde opp! Morgan bare fortsatte å bruke penger uten å ta hensyn til hvordan dette påvirket klubben over tid. Om Henriksen ikke hadde ryddet opp, ville flere av Bosman-spillerne, og andre spillere, ha fått gjennomslag for ønskene om fornyet/bedre kontrakt. Han sa nei.

Som FFKs ansikt utad som ren sportsdirektør har han vært rimelig håpløs, men som tallknuser tror jeg faktisk han har fått oversikt over en hel del og har startet opprydningsarbeidet med den håpløse økonomien som FFK har.

Tviler ikke på at Henriksen rydder opp i det økonomiske. Jeg er heller ikke blant hans kritikere.

Hvor populært tror du det hadde vært om Morgan kvittet seg med Piroja i 07 eller når det var? Det foreligger sikkert en grunn for at Harry Hansen i sin tid lagde denne kreative kontrakten vel? Ei heller var han alene om dette. Styret skal jo også godkjenne kontrakter. Også forlengelser.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f