Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 22 sep 09, 13:04

Dette er jo noe som har pågått i en årrekke, helt siden "oppmarsjen" fra 2.divisjon har FFK  bruk penger " som en full sjømann på landlov".

Klubben har vært og er fortsatt ( i mindre grad nå) altfor topptung i fht sammenlignbare klubber. Dette var på sitt værtse i 2. og 1. divisjon.

Stikker vi fingrene i jorda så må man vel innrømme at det var "kjøpefest" e.lign som brakte FFK til TL og som holdt oss der, iallefall de første åra.

Dessverre for det nåværende styret, (Henriksen & C0. som sliter på mange felt, spesielt de medie og "sportslige") så har de også arvet ett ( nærmest sagt) konkursbo, som de prøver å rette opp.

Hva som kan slankes i dagens adm. og sportslige apparat skulle vært greit å få en diskusjon på.

Det er ikke bestandig lett å si opp folk, som er i et kontraktsforhold. Dette samtidig som de økonomiske krisetider gir mange andre bedrifter årsaker til oppsigelser.

60% stillingen til Tjærnås er småpenger, men likevel.

Samtidig vil i allefall jeg stille spørsmåltegn, ved satsninga på FFK-College. Skulle ikke dette føre til bedre spillere på jr og ungdomsnivå.  Er dette oppnådd, eller min mening nei!!  Dettte vil trolig også frigjøre midler.

Vet at det siste kan være en brannfakkel, men ønsker innspill om besparelsesmåter.

 

 

'

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f