Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 14 sep 09, 13:31
Endret: 14 sep 09, 13:31
Endret av: Nugattistjerna

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Når blei det så galt med sosialisme? Er jo kun småborgelig tankegang som hindrer for å se hvor stor nytte samfunnet vårt har av velferdsamfunnet. Om ikke du ønsker å bidra mindre till felleskapet da, og betale deg vei?

Er kanskje på tide med en ny rettning. Er vel omtrent kun AP som har styrt siden krigen og vi svømmer jo i problemer tross alle penga. Må si jeg likte forslaget til FRP om at alle skal ha en lovfestet rett til sykehjemsplass på lik linje med skoler. Det er egentlig nesten tull å snakke penger for det koster det det koster. Litt merkelig at et slikt forslag ikke kommer fra sosialistene egentlig.

Men uansett så trenger man begge sier slik at man får det beste fra sosialistene og de borgerlige, men mest de borgerlige da Wink

Jasså, vi svømmer i problemer? Da må man nesten definere hva et problem er. Er det at du ikke får nok mat? Eller er det at du må betale 10 000 ekstra i skatt pga rød regjering? I min familie og i min omgangskrets er det ingen som svømmer i problemer. Du har, min venn, gått rett i FRP fella ved å la deg lure til at vi har det dårligere enn vi har det.

Med FRP-økonomi vil kanskje skattene gå ned, men jeg skal love deg at du vil slite med renta mer enn noen gang da de vil bruke mest mulig penger på kortest mulig tid. Inflasjon heter det - og det er jo kjempegøy har jeg hørtWink

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f