Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjo

A-lagspiller
Ble medlem: 04 apr 03
Innlegg: 367

Lagt til: 13 sep 09, 22:14

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW
Til de som "blir mer og mer flau over plankehaugen". Hadde ikke vært dumt å bidra litt selv også? Ikke bare sitte her inne å klage? 

Er enig at plankehaugen er tafatte, men jeg gjør hvertfall mitt beste for å gjøre de bedre. Jeg har knapt stemme igjen, hver gang jeg kommer hjem fra kamp!

PH var som lydige små mus i dag, hørte bare noen ynkelige pip der jeg sitter (Felt O). Mulig det har med den elendige plasseringen langt oppe i Sibir - den dårligst tenkelige på stadion ifht å være motoren for å få fult trøkk på tribunen. Det virket som PH var paralysert i nesegrus beundring av selveste  K L A N E N.  Så flere PH-folk som tårevått stemte i på vålrenga kjærke, når engasupporterne ble ønsket velkommen til å dominere på vår egen supportercafe før kampen. Fy faan. Uansett: Så ubeskrivelg sinnsykt deilig å banke vålrengadritten på stadion igjen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f