Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 13 sep 09, 17:30

Opprinnelig postet av keiko99

jeg har mange ganger snakket med Zoran jeg og kan vel si at jeg er enig med deg, men det jeg alltid spør meg selv om er: hvorfor klarer alle andre klubber seg bedre en oss.. dem har ingen slik vi vet hvordan Zoran var på godt og vondt.  Hvorfor klarer  vi ikke pg gå i oss selv.. I går svikta mange.. å det som er enda mere rart er at BRH enda ikke har kommet med noe etter jeg sa: når dem bestemmer seg for og kjøre sin Elskede sang som jeg har gang på gang på gang sagt: Dette ødlgger stemningen, men kanskje det er det dere ønsker ? (da var det kjempe trøkk på den sangen)

 


Kutt ut den evige sutringa rundt den sangen. Alle vet at PH de siste 4-5 årene ikke har hatt fokus på tribunekultur, det som har vært å snakke om av tribunekultur har kommet fra personer som ikke har krevd noe tilbake, disse personene ble luket ut ganske effektivt. Drive Plankehaugen AS har de derimot lykkes delvis med.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340