Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FFK pra sempre

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 okt 08
Innlegg: 1147

Lagt til: 12 sep 09, 11:38

Jeg sier akkurat det jeg skriver jeg Ymer, ikke mer eller mindre. Kan jeg tenke på en annen enn sølvsesongen?
Sier bare at det er lettere å score når laget har flyt og er i utvikling. Denne sesongen er ett uår som bare kan sammenlignes med de to første sesongene.
I fjor startet Everton 5 kamper, og kunne selvølgelig ikke nyte godt av en sesonoppkjøring med laget.

Men når vi først er inne på Tarik, scoret han henholdsvis 0, 5, 9 og 5 mål  i de sesongene han var hos oss.

Minner om at vi i 2007 sesongen var vi en god middelhavsfarer og sterke hjemme, da havnet vi bak de 4 store + Stabæk, LSK og Tromsø, på en hederlig 8 plass. Tarik var toppscorer med  2 mål mer enn Bjørkøy. 7 av målene kom hjemme på stadion.

Men i 2006 startet Tarik i 22, og spilte i 24 kamper med sine 5 mål. Det gikk 12 kamper før han nettet første gang, så ble det mål i 4 kamper på rad, før måltørke i like mange kamper.  Tarik trengte altså hele 15 kamper totalt, for å score for første gang.

Uten at sammeligningen bør dras for langt, skriver jeg dette for å vise at han også trengte god tid, og masse tillitt for å lykkes.

---------------------------

http://twitter.com/FFKprasempre


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f