Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 11 sep 09, 23:45

Er det noe jeg ikke skjønner så er det at vi fortsatt diskuterer TKK, he s gone probably for good.

Blir like slitsomt som å den gangen den svenske Pele gikk til HamKam, fortsatt er det jo folk som snakker om "vi gjorde en kjempefeil med å la han gå"

Don t cry over spilled milk.....water under the bridge...etc etc...tror alle nå er enige at prossessen rundt både ansettelsen og den såkalte utskvisingen av TKK burde vært gjort anderledes, men lite produktivt å fortsette diskusjonen. Tror ikke han kommer tilbake uten at vi bytter ut hele ledelsen pluss Invest og Høili, og det er heldigvis lite sannsynelig det og.

For jeg ønsker ikke resultater om 10 år, jeg ønsker de nå. Kall meg kortsiktig, men jeg mener at man må kunne tenke to tanker samtidig. Sier ikke at TKK ikke ville klart det, men han er nå engang borte og da vil jeg ikke kvitte meg med "de rike onklene"

Det jeg derimot synes hadde vært kult var om vi alle møtte opp på neste generalforsamling og stemte frem en kandidat eller to herfra. Fight the power;) Oppmøtet bruker ikke være så stort så ikke en umulighet om man mobiliserer.

Innlegget er skrevet litt i Chablis rus men føles i alle fall som en smart ide nå;)

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340