Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ymer

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 sep 09, 09:26
Endret: 11 sep 09, 09:35
Endret av: Ymer

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

For å være litt seriøs igjen, statistikken til Everton lyver ikke.
Men vi nordmenn skal jo være eksperter på å se bak tallene. Det har Drillo lært oss.
Og jeg tror at det Everton har slitt med, er mye enklere å lære bort, enn å lære en typisk nors spiss det han kan.
Alle klager på avlutningsegenskapene hans, men hva konkret er det som er dårlig?
Skyter han ikke hardt nok, har han dårlig skuddteknikk, eller generelt upresis?
De som følger treningen sier ofte noe annet.
Derfor tror jeg dette sitter i hodet, og tanker kan endres realtiv fort med riktig stimuli.

Hvorfor skal det gå bedre nå, jo blant annet fordi vi endrer system.

Tror du er inne på noe; det sitter nok mye i hodet, det går mye på personlighet. Han har ikke killerinstinkt, er for beskjeden i kampsitusjoner. Legger seg for lett isteden for å figthte, står og venter på å få isteden for å ta. Er usikker på om dette kan læres, da det mest sannsynlig er Everton slik han har vært fra fødselen av...
Everton til 5,4 millioner og 1,5 i lønn ?: Nei! Til 2 millioner og halvparten i lønn?: Da snakker vi butikk Laughing

P.S. Hvem bryr seg om å lære "typiske norske spisser" som Helstad, Huseklepp, Moldskred, Iversen, Årst,  Rushfeldt o.s.v. å bli som Everton? De duger jo mye bedre som spisser enn ham...Cool


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340