Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Rafn

A-lagspiller

Ble medlem: 08 des 06
Innlegg: 524

Lagt til: 11 sep 09, 07:37

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Det er altfor mye negativt fokus her inne om dagen, og da sikter jeg ikke til deg spesielt Rafn, din kritikk er oftest fulgt av ett forslag til endring, og da er det konstruktivt. Selv om jeg mener den noen ganger er litt for personfokusert, noe som du igjen mener om meg.

Hmmm.. Kan ikke du liste opp alle de gangene jeg har kritisert enkeltpersoner her inne ...

Å beskrive en situsjon på tirsdagens trening er vel ikke å henge ut Tom N men forklare at Lala ikke har et godt nok språk. Han går forøvrig ikke på noe engelsk-kurs..

Hva vet du om hva jeg mener om deg ?? Har vel bare "irettesatt" deg en gang på det du selv kalte et ironisk svar til Holters..

Og du skal vel ikke se bort ifra at jeg muligens har litt mer info om hva som skjer i min kjære klubb FFK..

NB !

Dette er ikke ironi og ikke en invitt til en diskusjon.. Jeg er opptatt av at Lala og andre unge spillerere i klubben skal få best mulig forhold og muligheter til å utvikle seg. Og det skal så lite til for at integrering skal fungere...

 

 

---------------------------

Av alle uviktige ting er fotball det viktigste.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340