Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 09 sep 09, 11:59

Hei!

Vi har full forståelse for at du og andre synes kampstart kl. 20.30 er i seneste laget.

Når det gjelder VM-kvalifikasjonskamper slik som Norge-Makedonia er det imidlertid ikke NFF som setter opp kamptidspunktene.

Dette er et FIFA-arrangement, og det er de som bestemmer når alle kampene skal spilles.

Fordi det i kveld spilles siste runde i Norges VM-kvalikgruppe, må alle kampene i gruppen starte samtidig. Og FIFA satte forrige uke det tidspunktet til kl. 20.30.

Da sendte vi umiddelbart ut en pressemelding til alle landets sportsredaksjoner som publiserte informasjonen i sine mediekanaler, og la ut informasjon på sidene våre, blant annet her: http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/A-menn/2009/Kamptidspunkt-Norge---Makedonia/

Men vi tar selvsagt selvkritikk hvis informasjonen ikke har nådd godt nok ut.

Håper du uansett får en flott opplevelse på Ullevaal i kveld, velkommen skal du være :-)

Her er svaret jeg fikk fra NFF. Fikk til og med et svar. Følger ikke så mye med at jeg visste at det var FIFA som satte opp tidspunktet. Uansett er det et helt dust tidspunkt. Så det hjelper ikke mye å være velkommen når det blir umulig å kombinere med å gå på jobb dagen etter. Så hvis noen har lyst på 2 billetter er det bare å si ifra.

 

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340