Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 01 sep 09, 08:43

Jeg for min del er ganske fornøyd med resultatet av dette overgangsvinduet. Fått inn to vinger som på sitt beste er virkelig klasse, der den ene er en potesiell storscorer og den andre er dødballspesialist. Kvisvik klarte jo ikke å løfte corneren inn foran mål på 3 forsøk engang mot TIL.

Er enig i at det er litt gambling å hente disse to med tanke på skader og form, men velger å ha tro på at de blir frelst/nyfrelst av halleluja-Tom. Tipper at Gardar får mer spilletid nå og at han fort kan klare å putte på noen mål da de nye kantene kan klare å serve ham med baller. Gleder meg så vannvittig til å se FFK spille angrepsspill som er strukturert, til forskjell fra det planløse våset som har vært servert hittil i år.

Også veldig fornøyd med at jeg slipper å se den fete ræva til Wehrman utpå der mer i år også. Setter selvfølgelig pris på det han har gjort for klubben tidligere, men i år har det vært totalt bunnivå. Med unntak av et par kamper så tror jeg nesten det hadde vært bedre å spillt med 10 mann. Når han i tillegg til stadighet er ute i media å syter å bærer seg så hjelper ikke akkurat det heller. Med Kasey borte og hvis Barsom og Askar mister klippekortet så er veldig mange unødvendige balltap på egen halvdel luket bort.

På bakgrunn av dette og med Tom i sjefstolen som får 14 dager på seg før neste kamp er jeg nå veldig positiv til resten av sesongen og ganske sikker på at vi unngår både nedrykk og kvallik.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340