Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Sulla

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 27 aug 09, 15:02

Opprinnelig postet av sruben

Du tar det for gitt at FFK rykker direkte opp igjen - hvor mange klubber har klart det de siste 10-20 årene?

Siden tippeligaen offisielt ble opprettet i 91:

"kremt", Sandefjord, Hamkam, Fyllingen, Sogndal, Start, Odd, Molde, Aalesund, Stabæk, Tromsø, Vålerenga, Strømsgodset.

dvs. 12, ikke i kronologisk rekkefølge.

Majoriteten av disse er de siste årene, noe som viser hvilket penge og ressurssprik det er mellom de beste klubbene og de andre i adecco. Situasjonen er på ingen måte lik 1984, da den økonomiske utviklingen har fjernet de største klubbene tildels fra adecconivået, derfor rykker disse rett opp igjen.

Jeg sier ikke at vi skal ta det for gitt at vi rykker rett opp igjen, og jeg føler heller ikke noe videre for en tur ned i fotballkjelleren. Like fullt tror jeg ikke det er dommedag hvis man sammenligner seg med tilsvarende klubber.

FFK er blitt en klubb med relativt store muskler i Norsk sammenheng, det er bare synd at vi har en så bitteliten hjerne.

Bytter man ut hjernen kunne mye vært løst.

---------------------------

Når alt kommer din vei, er du i feil fil og kjører feil vei.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340