Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 26 aug 09, 16:04

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

At Henriksen går ut med den lotto-kommentaren er jo helt idiotisk, det er det liten tvil om, selv om jeg er litt enig at det er bra å kunne velge hvem man skal ha med videre, så sier man ikke det offentlig.

MEN hadde min leder utsatt meg for noe sånt så hadde jeg blitt fandenivolsk og jobba steinhardt på banen for å gjøre meg attraktiv for andre klubber og bedt agenten min jobbe steinhardt for å finne en annen klubb. Thats payback, det å prøve å grine seg til kontrakt via media og i tillegg spille for halv maskin. Det er blir jo bare for dumt, og veldig lite smart trekk. Man kan jo begynne å lure på om gutta har meget dårlige rådgivere i agentene sine.

 

Helt enig i at hadde jeg også kommet i den situasjonen så hadde jeg prøvd å jobbe, men saken her er jo litt mer sammensatt. Det gjelder en stor del av spillergruppen det er ikke kun enkelte. Og laget sliter generelt. Altså det blir mye negativitet på en gang. Uten å si det sikkert men hadde FFK nå vært i gullkampen hadde nok ikke noen spillere klaget over manglende kontrakt eller noe som helst tipper jeg. Når laget sliter er det vansklig som enkelt person å vise seg frem siden man er avhengig av laget og dermed blir det vansklig å få en god kontrakt eller i det heletatt komme til en ny god klubb.

Men joda skjer jo ofte at folk går ut i media og klager på sine sjefer bare bedriften er stor nok. Skjedde jo med hun i fotball forbundet nå nylig. Så var det vel hun på operan eller noe lignende og har også vært  andre store bedrifter. Men så ikke det i aviser så det på tv i sin tid Wink

Mange kjenner også sikkert til samme problemet i mindre bedrifter uten at dette kommet ut i media. Kjenner også til mye av det samme problemet i østfold uten å nevne navnet på bedriften. Der blir folk rett og slett sykemeldt pga sjefen gjør en elendig jobb. Disse problemene ble da først synlige når finanskrisen kom for da begynte det å gå litt dårligere økonomisk.

Så og legge all skyld på spillerne blir feil. Ja de har skyld i dette og er en del av problemet men de er også en del av et større problem.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f