Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 14:47

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av ecupeventyrsnart

Hmm, det kalles å ha psykisk styrke det, og klare å gjøre jobben sin selv med mye støy.............. osv osv

 

 

Men spør også de du kjenner om hvordan de klarer seg på jobb når de ikke vet hva de skal leve av om 6 mnd. Om de fortsatt har en fremtid i bedriften. Om de kanskje må ta med seg kone og barn og flytte til en annen by eller annet land. Det er ikke mange da som klarer å prestere maks når hele privatlivet blir påvirket.

Når en leder lirer av seg at jippi jeg har vunnet i lotto pga kontrakter går ut. Det i seg selv skaper dårlig stemning og når man da også taper et par kamper er man i gang.

En bedrift som går så det suser klarer seg med en elendig ledelsen, men når det går dårlig slår den elendige ledelsen ut i større grad og det er det som skjer i FFK nå motgangen kom sportslig og da kommer også alt det negative om ledelsen.

Det finnes mange bedrifter hvor ledelsen ikke var et tema før finanskrisen for alt gikk på skinner, men så kom krisen, bedrifter tapte penger og da kom også klagene frem, de hadde vært der hele tiden men man klarer ligsom å ignorere det ledelsen sier når man tjener penger men når man taper penger og får mer press på seg er det ikke lett å ignorere de lenger.

Vel da ville jeg som en "stjernespiller" søkt jobb ett annet sted i påvente av kontraktsforslag. De visste jo at det var en mulighet for at de ikke fikk fornyet kontrakt. Sånn er det med mange andre yrkesgrupper som blir innleid også. Som faktisk presterer meget bra underveis.

Er jo ikke sånn at bytte av klubb er noe nytt for de fotballspillerene vi snakker om her. Det er en del av gamet, og det vet de når de starter med det.

At Henriksen går ut med den lotto-kommentaren er jo helt idiotisk, det er det liten tvil om, selv om jeg er litt enig at det er bra å kunne velge hvem man skal ha med videre, så sier man ikke det offentlig.

MEN hadde min leder utsatt meg for noe sånt så hadde jeg blitt fandenivolsk og jobba steinhardt på banen for å gjøre meg attraktiv for andre klubber og bedt agenten min jobbe steinhardt for å finne en annen klubb. Thats payback, det å prøve å grine seg til kontrakt via media og i tillegg spille for halv maskin. Det er blir jo bare for dumt, og veldig lite smart trekk. Man kan jo begynne å lure på om gutta har meget dårlige rådgivere i agentene sine.

Nå er det jo ikke VELDIG mange ansatte i storbedrifter som har gått ut offentlig å klaget på dårlig ledelse i media da men. Du har kanskje lest andre aviser enn meg. Ikke går det så hakkandes galt i bedrifts norge heller da;) Skjer stort sett i fotball-klubber det, skjønn det den som kan.

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f