Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 26 aug 09, 13:48

Det har jeg aldri sagt. Men i en situasjon som klubben er i nå er det viktig at lederskapet gjør kloke og veloverveide valg slik at prestasjonsgruppen får best mulige forhold til å prestere, og da mener jeg at det ikke er positivt å vingle, samt å legge urimelige krav på spillerne. Er ikke bare å si til en utøver at nå må du skjerpe deg og begynne å løpe. Overskudd for gode prestasjoner lages ved å ha gode forhold og at man har tilrettelagt for det. Noe som ikke har blitt gjort jf. Lotto saken, sykemeldingsaken, ryktene, personalbehandling, styrerot og faen vet hva. Her snakker vi uprofesjonalitet over hele linja. Hadde FFK skulle kommet godt ut av denne situasjonen de er i nå skulle dette vært forutsett og da skulle grep vært gjort for lenge siden, ikke vente til siste liten og gjøre dårlige uoverveide valg basert på panikk!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f