Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ecupeventyrsnart

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jul 05
Innlegg: 263

Lagt til: 26 aug 09, 12:22

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Må dere skjerpe dere folkens!!! Alle vet at FFK spillerne jobber hardt for  å overleve, men når man mister troa så ser det ut slik det gjør i kamp. Prøv selv og prestere mens arbeidshverdagen deres er ett helvete!!! Det er ikke spillerne sin skyld at FFK er i den situasjonen de er i nå. Det er ene og alene dårlig lederskap. SKJERPINGS!!

Hmm, det kalles å ha psykisk styrke det, og klare å gjøre jobben sin selv med mye støy. Har selv jobbet i flere jobber hvor jeg har måtte stampe i motbakke hele tiden, men har da dratt min del av lasset likevel. Faktisk har jeg opplevd at mange bedrifter lykkes til tross for dårlig lederskap, ikke på grunn av. Dette er fordi arbeiderene tar ansvar for egen hverdag tar tak i ting på egenhånd.

Se på NSB, alle er enig at de har en håpløs ledelse, men det er likevel ratet i undersøkelser som den beste arbeidsplassen i Norge av sine ansatte. Ser ikke de ansatte gå ut i pressen og beklage seg over ledelsen der, men glemte jo det igjen, de er jo ikke superstjerner som våre alles kjære Kvisvik, Barsom og Wehrmann. Og de ansatte i NSB får vel faktisk mer juling verbalt enn det noen av FFK spillerene noen gang har fått. Det vet de fleste som har vært på toget når det har vært forsinket.

Spør rundt i vennekretsen deres og spør hvem som blir inspirert av ledelsen sin, tror ikke det er mange, men de fleste bedrifter går bra likevel. Og vet dere hvorfor, fordi de som jobber der står opp FOR hverandre, istedet for opp MOT lederne sånn som en del spillere i FFK gjør.

Se på Rajio, Opphaug mfl de har full innsats i hver eneste kamp, og klager aldri. Flere som de og det hadde gått bedre med FFK. Men de ser jo ikke på seg selv som "stjerner" så de har vel ikke samme klagerettigheter da;)

Blir for dumt å skylde på ledelsen for at man ikke klarer å slå en pasning på over 5 meter, eller at du ikke gidder å løpe på mer enn halv maskin. Det er det i såfall bevisst sabotasje, og det er helt håpløst dårlig gjort mot supporterene og laget du spiller for. Jeg er helt enig at FFK har ett problem med ledelsen, i det minste med kommunikasjonen internt og ut i media, men IKKE enig at spillerene kan bruke det som unnskyldning.

Slutta United-gutta å spille god fotball når amerikanerene tok over klubben? Selv om hele spillergruppa var imot? 

Spillerene våre får vel i snitt 1 mill hver seg i året for å gjøre noe de fleste missunner de, nemlig å spille kamper i eliteserien. De burde jo nyte hvert sekund, hadde jeg fått en mill for å trene og spille fotball så skulle jeg faen meg stått på.

Egentlig skulle det heller ikke vært nødvendig å ha en trener der under kamp i hele tatt, for å styre det taktiske med bytter etc kanskje, men voksne folk skal vel faen ikke trenge å bli piska for å gjøre jobben sin. For å yte maks kanskje, men sånn som flere av spillerene spiller nå så er det knapt nok 50% innsats engang. 

Savner også mer positive spillere som bryr seg om det som skjer på banen. Ikke utenfor. Har selv vært i situasjon der konsulentkontrakten har gått på siste mnd, men jeg begynte i alle fall ikke å jobbe dårligere av den grunn. Jeg jobbet jo desto hardere for å få fornyet tillit. Mens de vi har går til media å syter, eller setter opp en sur mine.

Det skal flere til for å bygge ett team, men kun en negativ person for å ødelegge det samme teamet.

"Look at yourself and make the change.  "  sa noe fornuftig han MJ og;) 

Når det har sagt så tror jeg du finner like mange spillere som liker Nordlie som misliker. Flere som takker han for karriereløft, og flere som BURDE gjøre det og.

De som misliker han er ofte primadonnane og "stjernene" på lagene. For de mister klippekortet sitt når han trener laget. De samme personene som skylder på alle andre for at de ikke presterer. Oi, det er visst det de samme spillerene anklager TN for;) 

Så min innstilling er at vi supporterene sår opp FOR de spillerne som ønsker å spille her og blør for drakta, og glemmer ledelsen frem til sesonslutt og møter opp på generalforsamling og krever endring da. Kanskje tom alle skal melde seg inn i klubben og få kastet styret. 

Nå må alle samle seg for å hjelpe laget, ikke for å skape mer splid. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f