Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

pretor

Knøttespiller
Ble medlem: 25 nov 04
Innlegg: 30

Lagt til: 25 aug 09, 08:15

Jeg må innrømme at jeg tendenserer til å være positiv -- ikke på grunn av T.Nordlie i seg selv, men endringen er kanskje magisk.

Det verst tenkelige for meg akkurat nå er nedrykk til Adecco. Jeg tror ikke Henriksen går nå umiddelbart, og jeg tror ikke Grønhagen er tilbake i løpet av denne uken. Jeg tror heller ikke det blir kjøpt en storspiller som kommer og redder skuta fra å synke.

Vi har gode spillere, men de spiller ikke god fotball sammen. En dramatisk endring på trenersiden kan skape det som skal til, for å redde plassen i Eliteserien. Det er det viktige nå. Med en trenerbytte kan man få en effekt som gjør spillerne og samspillet løftes de siste kampene. Det kan redde plassen!!

I vinter vil det forhåpentligvis skje mye, og styret, klubben og supporterne må jobbe på spreng for å få gamle gode FFK tilbake på alle mulige måter. Her må nok ledelsel, spillestall, avtaler, økonomi revideres og kanskje endres fra topp til bunn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f