Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Norip

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 24 aug 09, 22:14

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Sing&JumpFTW

Opprinnelig postet av Willy Renè

Opprinnelig postet av Norip

selv om det er over 10000 på stadion i snitt så betyr ikke det at stemningen er bra

Du kan ikke si at publikum svikter laget når snittet er over 10000. Enig at stemningen kan være bedre, det er noe dere i Ultras og PH bør stå for, dere har noe å hige etter når man sammenligner dere med de polakkene som var her fra Lech.

Lykke til!

Du får kanskje stille opp å ta i tak du også? Synger meg hes hver kamp og vi prøver å gjøre så godt vi kan. Uheldigvis har vi dårlig arbeidsforhold når 40 % av feltet er daukjøtt...

Jeg sitter på langsiden og der blir jeg nok sittende, er engasjert og heier som folk flest. Men for å måle seg med Lech-supporterne så må det samhandling til fra de unges side, det vil si deg og dine med-kumpaner. Du kan ikke forvente at hele stadion står og skriker seg hese under hele kampen. Men det kan jeg love deg, hvis dere får til noe ala Lech-supp. så skal vi på langsidene virkelig følge opp. Lech-supporterne var virkelig imponerende, og de var bare noen få hundre.

 var ikke på kampen selv, men hørte at de lagde ett voldsomt leven!  det som er hovedforskjellen er vell at det er disiplin i flokken  til Lech, og det er rett og slett ikke det i PH, Zoran var på G, men det gidder jeg ikke dra opp igjen!

når man flagger på PH feltet blir man bare dunket til og får den samme setningen gang på gang: " få ned det flagget der"! veldig slitsomt for oss som prøver å gjøre ting bedre her i byen på tribunedelen

---------------------------

ULTRAS FREDRIKSTAD!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f