Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 aug 09, 11:36

Spillerne er faktisk stort sett de samme, problemene i år er ekstremt sammensatte, kan prøve meg på en noe overfladisk "oppsummering" (nummerrekkefølgen er tilfeldig);

1. Nøkkelspillere fra ifjor har i år mer fokus på antallet bosmanspillere i klubben, og underpresterer kraftig (Barsom, Kasey, Kvisvik, Gardar)

2. Skadehelvete. Shabani rakk noen få kamper, PAC og Wallace skadet leeenge, Ophaug halve sesongen etc. Vi har knapt hatt samme 4 er bak. Gardar kom seg aldri etter langt skadeopphold. Thomassen er siste mann ut. Vidar også. 

3. Salget av limet i laget Gerrbrand. Var vår viktigste spiller og vår beste stopper men manglet tydeligvis profesjonalitet, eller det er i minste det inntrykket man får utenfra, om det faktisk stemmer får vi muligens aldri klarhet i.

4. Grønis av og på sykemeldt, alt annet enn gunstig. En hovedtrener med pondus savnes.

5. Nedturen begynte ved tapet av TKK, er langt på vei enig med denne ekstremt fotballkloke mannen, men manglet ydmykhet all den tid han prøvde å endre en hel fotballklubbs måte å tenke på i løpet av 1 uke.

6. Den famøse pressemeldingen fra Henriksen hjalp absolutt ikke, nok engang viser FFK seg som en svakt sammensatt organisasjon.

7. Aune mangler baller for dette nivået, fremstår som en oppadgåendes kar i media med solide fotballkunnskaper, men avslører seg selv ved svake laguttak, enda svakere bytter og minimal deltakelse fra benken. Dagens mannskap trenger "Nordlie" typen for å vekke innsats og lidenskap, de er tydeligvis ikke profesjonelle nok selv til å ta tak for klubben...

 8. De talentfulle gutta Staw og Braathen kostet oss endel poeng inneldningsvis med tidvis grove tabber, men jeg skal vel være forsiktig med å anklage enkeltspillere. Var tross alt enig i satsingen på disse to ved sesongstart.

9. Vi har aldri klart å erstatte Tarik, noe vi lider voldsomt av ennå, en spiss MÅ hentes. Brann sleit som juling etter salget av Helstad, først etter gjennombruddet til Huseklepp det har løsnet for Brann offensivt.

10. En viktig årsak er alt daukjøttet i klubben, vi drasser på flere spillere som er "over the top" og lider av det nå.

Har jeg glemt noe folkens?Tongue out Kanskje feil tråd?

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340