Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 23 aug 09, 19:12
Endret: 23 aug 09, 19:13
Endret av: Willy Renè

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Erikk

Jeg hadde tenkt å la være å skrive om politikk på fotballsiden men.....

Har dere tenkt på hvor rikt Norge er med tanke på naturressurser, olje, gass, fisk mm? Videre er vi veldig få mennesker å fordele dissee rikdommene på. Jeg forstår ikke hvorfor vi må slite med de høyeste skattene/avgiftene i hele verden og samtidig ha dårlige veier, dårlig skole, dårlig eldreomsørg osv. Kan noen fortelle meg hvorfor det er slikt?

 

Godt spørsmål, men det er det vel kun AP som vet. De har jo styrt 39 år enten alene eller sammen med andre sinde krigen. Det viser jo hvilken grunnverdier AP har, for står jo ikke på penga det har vi nok av. Så når vi har nok penger så må det vel være at det er slik AP ønsker at norge skal være.

Og for de som lurer så har høyresiden styrt alene i 2 år siden krigen ellers har det vært en kombinasjon av sentrum og høyre siden som har avbrutt AP sitt maktvelde.

jamenn, det var da rart !

Allt som har gått gæernt i Norge de siste åra er det jo Willoch som har skylden for!

He-He, spøk tilside. Når jeg tenker mange år tilbake, når AP var i opposisjon, og Gro, vår kjære uangripelige landsmoder, (som fikk gratis hofteoperasjon av RiksH. selv om hun ikke var berettiget til det) satt og holdt de gamle i hånden på et sykehjem og gråt sine krokodilletårer, lovet, og brøt løftene etter valgseieren, når jeg tenker på Hill-Martha og hennes løfter om enerom til alle innen 5 år, og det var mange flere år enn 5 år siden, så tenker jeg på AP som alle løftebrudds mor!. Og eksemplene kan suppleres.

Ja, Erikk, du har rett, det er faktisk mye å rette på også i dette såkalte "verdens rikeste land" som vi ynder å kalle oss.

Vi trenger: En bedre skole, et bedre helsevesen, en bedre eldreomsorg, en bedre kriminalomsorg, og ikke minst mer ressurser til politi og tollvesen, vi trenger bedre infrastruktur. Allt dette koster penger men vi har visstnok ikke råd. Det er klart at å oppfylle alle ønsker på ett eller tre år er vanskelig, grunnet samfunnsøkonomise forhold, men en sterk opptrapping bør nok være mulig uten at vi får, som Rolf Presthus sa, og som Kristin H. nå sier, (hun høres faktisk ut som en gammel H-finansminister noen ganger), "press i økonomien, en høyere rente etc.etc...."

Hvem er det som tror at AP og de rødgrønne treffer blink alltid da?

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f