Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Matiashs

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 23 aug 09, 16:44

Opprinnelig postet av Lemmy

 

Angående innvandrings- og intergreringspolitikk mener jeg heller ikke at FRP er noe godt alternativ. Uttalelsen om å sende flyktninger til Afrika tar jeg ikke engang på alvor, men jeg syns forslaget om at alle asylsøkere skal sitte på lukket isolat frem til de får svar på sin asylsøknad er veldig ille.

Hva slags menneskebehandling er det? Om man vil ha godt intergrerte flyktninger i Norge, er ikke løsningen å lukke dem inne på et isolat over en lengre periode. De må kurses nøye i språk og om samfunnet vårt, og komme i arbeid med en gang. Jeg syns de gjerne kan hjelpe til å drifte sitt eget asylmottak, da de får litt penger og noe innføring i arbeidslivet i Norge.

Du må huske at FrP er ren og skjær populisme uten noen som helst form for humane verdier. Unnskyld til dere som skal velge dette partiet, men det minner veldig om det italienske Azione Sociale, som ledes av et Allessandra Mussolini (Navnet er ikke tilfeldig, hun er Benito Mussolinis barnebarn). Dette partiet er en del av en allianse av partier på høyresiden som sitter med makten i Italia, med Berlusconi som øverste hode.

FrP er dessverre i mine øyne et parti som er på nivå med Jørg Haiders Frihetsparti i Østerrike.

 

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f