Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy Renè

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 21 aug 09, 10:17

Opprinnelig postet av ishmaelSchmuck

Jeg tviler på at man noen gang vil kunne si at man er 100% fornøyd med integreringspolitikken i Norge, men jeg misliker at Frp får sette dagsorden og at utgangspunktet for diskusjonen synes å ha blitt at alt på dette området er fullstendig mislykka og helt krise. Det er det altså beviselig ikke.

Forøvrig utfordrer jeg deg til å finne noe statistikk e.l. som belyser at "fengslene er fylt opp av farlige fremmedkulturelle kriminelle, og at de er overrepresentert på krim.statistikkene". Jeg betviler ikke at at f.eks. ikke-vestlige innvandrere er noe overrepresentert i statistikken, men det kunne være interessant å se hvor ille det er. Sånn at man kan diskutere med utgangspunkt i fakta, det er alltid fint. Det er fort gjort å svartmale (no pun intended Wink) disse tingene.

Jeg tar ikke utfordringen, har rett og slett ikke tid. Men grunn til min overbevisning om dette er ikke at jeg ukritisk har hørt på subjektive uttalelser fra politikere. Min mening er påvirket av utallige artikler og reportasjer i media, med uttalelser både fra statistikere, forskere og politi. Jeg er egentlig ganske samfunnsorientert og interessert.

Jeg er vanligvis ikke svart-hvitt tenkende i en hver sammenheng, forsøker heller å vurdere ut i fra et så bredt og objektivt grunnlag som mulig, basert på fakta.

---------------------------

Forget Metallica !
Guiseppe Verdi rules !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f