Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 17 aug 09, 22:39

Opprinnelig postet av Lemmy

Opprinnelig postet av eliot

Skulle likt å se den kiropraktor som knekker på plass en strekk.Tongue out

Tror ikke du har skjønt særlig mye om kiropraktikk..

En kiropraktor gjør også annet enn manipulasjonsbehandling (knekking). Men de fleste muskulære plager i beina kommer fra feilbelastninger, eller at noe er gæærnt i ryggen. Dette kan en kiropraktor rette på.

Mens en fysioterapeut vil være mest opptatt av opptrening, kan en kiropraktor gjøre andre ting. En slik kombinasjon tror jeg ville vært det optimale i FFK og alle andre idrettsklubber.

 

  Tror også på et sammarbeid mellom forskjellige yrkesgrupper burde være med i det medisinske teamet til FFK.  Kanskje de har det , hva vet jeg.   Kiropraktorer kan sikkert behandle mye.  Men en strekk skade kommer ikke av feilbelastninger.  En stekkskade er en overriving av muskelfibre, gjerne med store blødninger.  Wink  Her funker nok fysioterapi og elektroterapi best.  Hvis du så smileyen etter kommentaren så kanskje den var litt ironisk Surprised


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340