Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 17 aug 09, 12:20

Godt poeng angående skader, Ebenfalk. :-) At man ikke har en kiropraktor og/eller naprapat i det medisinske apparatet, syns jeg er merkelig. De har helt andre metoder og kompetanseområder enn fysioterapeuter. Mener man trenger begge typer i apparatet.

Et spørsmål man muligens kan stille seg, er om ikke veien fra 2.divisjon til Tippeligaen gikk litt for fort. På to år skulle det profesjonaliseres i alle ledd, og det er veldig liten tid. Når da FFK slet sportslig, måtte man selvfølgelig ha størst mulig fokus på å rette på det.

Men har man etterhvert klart å profesjonalisere bedriften? Nei, mener jeg. Man har flere ansatte som også var med i 2.divisjon, og det virker ikke som om man har klart å forsterke med de riktige folkene.

Hadde ikke hatt så altfor mye mot en liten tur ned i Adeccoligaen. Da kunne vi muligens prøvd å skifte ut deler av bemanningen, fått ut de gamle og dyre spillerne og samtidig hentet inn nye, spennende spillere fra utlandet.

Førstreprioritet: få ryddet opp i styret. Er det egentlig noen folk der med virkelig fotballkompetanse?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340