Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Espen

A-lagspiller

Ble medlem: 28 okt 03
Innlegg: 668

Lagt til: 16 aug 09, 20:22

Opprinnelig postet av tomroar

det lukter nedrykk eller kval lang vei, når vi ser på hvilke kamper som gjenstår.

Godset og Lyn borte blir nøkkel kamper i å unngå nedrykk. Vår borte statistikk er jo ikke all hverden, når vi i tillegg har igjen RBK, Molde, Stabekk som er nærmeste garantert tap , da trengs det mange nye spillere og helst en ny trener som skjønner det med bytter. 

Har også studert terminlista med stigende uro. Vi har et rimelig tøft program foran oss, og dette ser ikke særlig bra ut.

Vel, man får trøste seg med det lille man kan. Det er jo aldri så spennende å være supporter som når laget ditt kjemper for livet. Men kunne egentlig gjerne spart meg.

Er ellers ikke den første som roper på ny trener. Er slettes ikke sikker på om noen andre hadde fått så mye mer dreis på denne spillergruppa enn Aune. Det er jo så tynt at det nesten ikke er noen å velge mellom for tiden. Forutsatt at vi klarer oss med et skrik i år, vil jeg heller beholde Aune ut sesongen, enn å gjøre en eller annen desperat signering med en redningsmann. Bedre å ta ordentlig tak i trenerproblematikken fram mot neste sesong. 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340