Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 16 aug 09, 20:10

Opprinnelig postet av Holters

På tide å tenke nytt...

Klubben bør innkalle til "krisemøte" og nedfelle en langsiktig plan for hvordan laget nå skal utvikles videre. Denne sesongen kan vi bare legge bak oss. Vi bør bør heller ikke ha ambisjoner om medaljer og gull allerede til året. Det er på tide å skynde seg langsomt og bygge stein for stein fra grunnen av.

Nå får vi hente inn noen spillere med utviklingspotensial vi kan forme i hvert eneste overgangsvindu. Spillere som Gardar, Barsom, Kvisvik, Wehrman og Czwartek (dessverre) må vi for all del ikke forlenge med. Det er mulig de holder et kurant nivå i én sesong til, men vi må ha et lenger perspektiv enn som så. Nevnte spillere er allerede på hell, og vil absolutt ikke være store bidragsytere fra 2011-sesongen og utover. I tillegg er de fleste dyre i drift. Et generasjonsskifte bør tas nå!

For min egen del kan vi føye til Gashi på den lista. Jeg har aldri vært noen stor fan. Ja, han løper mye, men det må man da jaggu forvente av en midtbanespiller. Dessverre har han ingen ferdigheter utover å være en "terrier" i stilen.

Nei, jeg håper virkelig klubben snarest bestemmer seg for om Grönhagen, Aune eller en helt annen trener er fremtiden. Deretter bør man ta høyde for å hente inn spillere med spisskompetanse som kan formes og utviklet et klubbens ønskede spillesystem.

Per dags dato er det ikke struktur over noe som helst - verken administrativ, sportslig eller på banen.

Det er rett og slett trist å være FFK-supporter for tida!

Enig i alt du sier Holters. Men det er tydeligvis ikke ledelsen, siden de lot TKK glippe i vinter. Det var vel dette han ville...?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340