Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 aug 09, 20:02

Hva trenerteamet tenker på i dag, kan jeg ikke forstå. Man forlenger låneavtale med Lala, men han får jo aldri vise seg frem. At Trulsen byttes inn på høyrekant, er for meg en gåte.

Her må det gjøres endringer. Kasey har ikke prestert på en stund, hvorfor velger man ikke da å la Elvestad få sjansen? Det er ikke ofte jeg bruker slike uttrykk om egne spillere, men Gashi er en vits. Tror ikke det fins en midtbanespiller i Tippeligaen som er fast på laget og like dårlig.

Kvisvik har ikke prestert på lenge heller. Han lever tydeligvis på en god sesongstart..

Positive i dag må være Ophaug, Askar, Barsom og Éverton. Ophaug syns jeg spiller med en ro som er fantastisk, deilig å ha ham tilbake på banen! Askar er som alltid oppofrende og god offensivt, men et stort minus ved scoringen selvfølgelig. Barsom gjør en god kamp, men må slutte med alt idiotiet sitt på banen som ikke er en kaptein verdig. Éverton prøver og prøver, gjør en god kamp, men det blir for meg mer og mer tydelig at vi ikke bør signere ham videre.

Borges ser sliten og oppgitt ut. Lurer på om han angrer litt på at han valgte å gå til FFK.. Men er heller ikke rart at han er sliten etter en lang reise.

Gardar skaper virkelig ingenting, og bør vel være ferdig i klubben snart.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340