Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 15 aug 09, 13:48
Endret: 15 aug 09, 13:52
Endret av: TheDude

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Mitt forslag, i tilfeldig rekkefølge:

Jørgen Magnussen

Hermanni Vuorinen

Anders Rotevatn

Mikael Carlsson

Magnus Riis

Anders Stadheim

Wade Barret

Roger Risholt

Stian Johnsen

Jørgen Pettersen

Tero Koskela

Tor Trondsen

Håkan Söderstjerna

Christian Petersen

Steinar Sørlie

Bjørnar Johannessen

 

 

Ser noen vil ha med Martin Wiig på denne listen, men han er en spiller jeg faktisk mener FFK burde vurdere å hente tilbake snart.

Latterlig tråd når slike spillere skal taes med. Tråden burde jo heller hett største flopper, alså spillere som ble kjøpt inn med forventninger som ikke leverte,  FFK hadde aldri vært i tippeligaen hadde det ikke vært for de spillerne du ramser opp her. Kritiserer ikke Kanogvetalt spes, siterte denne fordi det var den siste. Skal man absolutt plukke ut noen spillere på en slik liste må man jo ta spillere som ble kjøpt inn for å forsterke laget når de var i tippeligaen og ikke ta de som har fått klubben opp fra fotballens bakgård men ikke taklet nivået i tippeligaen. Spillere som Bjørnar, Trondsen, Rsiholt m.f. bør jo huskes for den gode jobben de gjorde i opprykk-sesongene, ikke henges ut for at de ikke var like gode når vi nådde tippeligaen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f