Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 14 aug 09, 22:48

Opprinnelig postet av TheDude

Har hørt mange som har sagt: Hvor var FFK når denne spilleren gikk fra Særp til Molde?" Jeg har aldri brydd meg om å hive meg på den, men nå bare si: Fy f...., er det mulig?? Her er det noen som bør skamme seg hardt og vurdere seriøst om ikke det er like greit jobbe med noe helt annet eller?  Jeg mener; hadde det vært før forrige sesong eller lenger siden hadde ikke tabben vært like stor, men dette er altså en mnd før seriestart av årets sesong?

I ettertid ser jeg at jeg skrev dette i affekt rett etter å lest artikkelen og klinte litt vel hardt til. Voksent av Terje å stå frem med sin versjon og han har jo en rimelig forklaring også, men surt er det uansett. Til de som sier at det ikker er sikkert at han hadde gjort det like bra i FFK: Godt mulig det, men ikke tale om at han hadde floppet heller, er en del basisferdigheter og fysikk på den fyren som tilsier at han sannsynligvis ville gjort det mer enn brukbart her også. Hvis valget hadde stått mellom ham og Askar hadde det ikke vært vanskelig å velge afrikaneren fremfor normannen for meg ihvertfall.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f