Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 14 aug 09, 12:39

Utsagnet er selvfølgelig helt feil. Fotball er en helt unik sak i verden, og passer for alle mennesker i alle aldre. Barn har i høyeste grad mye å gjøre på en fotballkamp, om de selv og foreldrene ønsker det. Har gått på Stadion i en del år nå, og husker den gleden jeg hadde av det ved 10-12årsalderen. Var noe magisk over det.

Ser at han har moderert sine uttalelser, og det "nye" utsagnet er selvfølgelig helt korrekt. Barn har ikke noe å gjøre på pub før kamp, og det er synd om enkelte drar med ungene sine på sånt.

Noe av det mest fantastiske med fotballen er at den tiltrekker seg alle slags mennesker. Har sett en fyr på stadion som bruker en liten kikkert for å se over mot andre siden av banen, og jeg har sett små barn med hørselsvern. Det er vel fotballkamper som er de kulturelle begivenhetene i Norge som har bredest spekter av besøkende.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340