Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 11 aug 09, 19:46

Føler at jeg gjenntar meg selv her nå, men føler du at feks du er mer kompetent til å stlle spørsmålstegn ved TFA sine valg av taktikk og innbytter etc enn jeg er til å kritisere Henriksens håndtering av media? I bunn og grunn er vel de fleste i FFK mer skikket til den jobben de er satt til å gjøre enn en gjeng som bruker tiden sin på å diskutere og argumentere for/mot saker på et forum som man aldri vil få gjennomslag for? Sorry men jeg synes bare det blir litt for å dumt å si: "Bli FFK direktør selv da og se hvor bra det hadde gått". Det argumentet kan jo da brukes mot alle som uttaler seg om en eller annen i en fremskutt posisjon. Av typen: "Prøv å være dommer selv da, du hadde sikkert gjort lite feil", prøv å være ordfører selv da... "Prøv deg som statsminister selv da vel hvis du trur det hadde gått så jævla mye bedre..."

Du skjønner hvor jeg vil? Skjønner ikke hvorfor Henriksen skal fredes med det argumentet at feks undertegnede garantert ikke har den kompetansen som skal til for å erstatte ham... (men jeg hadde nok benyttet meg av noen medierådgivere, noe han ikke kan ha gjort... ;-)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340