Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 10 aug 09, 21:21

Opprinnelig postet av marevan

 Og til de som surmuler om høy etterlønn : etterlønnen er jo bare et problem dersom mannen får fyken, den er jo ikke utbetalt enda!

 

Kjære deg Marevan. Etterlønn er altså ikke et problem? Dersom brorparten i en bedrift vil si opp en leder, men ikke kan det pga svak økonomi, så er ikke dette et problem? At FFK  gir en leder 500 000 i sign on fee, og 3 mill i fallskjerm, det er ikke noe problem?? Blir litt absurd for meg at Henriksen i lys av sine egne avtaler, går hardt ut i media, og kategoriserer  (genraliserer)slike som meg, som "ikke ekte supportere". Han jobber ikke akkurat på dugnad for "sin kjære klubb". Dersom det plasserer meg utenfor kategorien "Henriksensupporter", så velger jeg å ta det som et kompliment!

Og ja, jeg skjønner at Henriksen sin gest ovenfor supporterne i Polen kan være bare nettopp det...en gest. Men sett i den store sammenheng, og med førstehåndsinfo som bakgrunn for analyser og vurderinger, så ser jeg på den "gesten" som ingenting annet enn stemmesanking i en turbulent tid, for vår kjære direktør.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340